poniedziałek, 14 maja 2012

O Mnie i O Blogu


Jestem młodą mężatką, lubiącą gotować i wypróbowywać nowe przepisy. Od dawna staram się zerwać z moim największym nałogiem - słodyczami - ale z marnym skutkiem ;) Cały czas uczę się gotować, każdego dnia odkrywam nowe smaki, produkty i ich zastosowanie. Myślę, że w tej dziedzinie człowiek może uczyć się przez całe życie.
Blog powstał przede wszystkim dla mnie samej. To taka moja książka kucharska, z której stale korzystam. A po co mi ona? Trochę trudno składować wszystkie przepisy na papierze, a ja bardzo często robię coś po swojemu i potem kiedy chcę to powtórzyć, to nie pamiętam jak to robiłam ;) Ten blog mi bardzo w tym pomógł, bo cały etap przygotowań fotografuję i opisuję swoimi słowami. Na stronie zamieszczam tylko sprawdzone przepisy, które mi i mojemu mężowi smakowały, i które sama mam zamiar w przyszłości jeszcze wykorzystać. Cieszę się, kiedy przepisy są pomocne innym, jednak każdy kto z nich korzysta, musi zdawać sobie sprawę z tego, że każda osoba ma inne upodobania smakowe i to co smakowało mi, nie musi smakować Tobie. Jeśli komuś ciasto nie wyrośnie, albo krem będzie miał złą konsystencję, to nie będzie to wina moja ani przepisu, bo mi przecież wyszło - co widać nawet na zdjęciach. Mnie też nie zawsze wszystko wychodzi, ale na stronie zamieszczam tylko to co mi się udało, z nadzieją, że innym też się uda.


Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
Nie zezwalam na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie jakichkolwiek treści strony (w tym zdjęć na niej zamieszczonych) bez mojej zgody.

Kontakt:
nikolodkuchni@wp.pl


23 komentarze:

  1. Uwielbiam ten blog jest ciekawy a i przepisy sa takie inne tak wiec mam nadzieje ze bedzie coraz wiecej......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej bardzo mi miło. Dziękuję Ci, że zaglądasz i mam nadzieję, że znajdziesz tutaj jeszcze nie jeden ciekawy przepis ;)
      Pozdrawiam Serdecznie!

      Usuń
  2. Witaj!
    Strasznie sie ucieszylam kiedy kolezanka udostepnila twoj przepis na fb. Od niedawna mieszkam w Szkocji na stale i strasznie sie ucieszylam:) bo nie mialam pojecia ze upieke sernik bez polskiego sera:)super blog:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) Trzeba sobie jakoś radzić na obczyźnie ;) Cieszę się, że blog się podoba ;)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Witam :)
    Bardzo często oglądam i czytam twój blog bo jest ciekawy i taki kolorowy ,te zdjecia sa super i wykonanie każdego dania tak super pokazane.Ja też mam swój taki mini blog mojego kucharzenia ale daleko mu do twojego :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa ;)

      Pozdrawiam Serdecznie!

      Usuń
  4. tyle tu super przepisów jutro zaczynam je robić

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog!!!
    często tu zaglądam:)pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło ;)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Witam. Właśnie znalazłam /twój blog. Jest super. Wszystkie praktycznie przepisy są świetne i przedstawione przez ciebie wydają się. Proste. Zainspirowałaś mnie do powrotu do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie trafiłam na Twój blog. Supper !!! Przepisy przedstawione przez Ciebie wydają się proste. Zainspirowałaś mnie do powrotu do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że po odwiedzeniu bloga masz ochotę na powrót do kuchni ;) To bardzo miłe . Obyś zagościła tam na stałe, tworząc same smakołyki ;)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Jak moi poprzednicy - jestem zachwycona! tym bardziej, że w kuchni mam dwie lewe ręce, a jedyne co lubię robić to pieczenie muffin ;) i proszę - nie zawsze muszą być na słodko ;) Pomysł - krok po kroku - pokazuje, że nie taki "diabeł straszny" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że blog okazał się pomocny ;) Mam nadzieję, że przyda się jeszcze nie raz - może polubisz robić coś innego poza muffinami ;)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Dzięki stronce Polubiszto udało sie trafić na ten blog.Widzę tu bardzo dużo ciekawych przepisów na fantastyczne ciasta.Dużo z nich już znam i mam je sprawdzone.Ale sporo jest tu nowych.Myślę że może skorzystam z któregoś z nich.Bardzo dziękuję i miło pozdrawiam z Wielkopolski

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam mam pytanie mój mąż jest p ostrym zapaleniu trzustki poszukuję jakiegokolwiek przepisu na ciasto przystosowane do diety ograniczony tłuszcz ,jaja,cukier za dobre rady serdecznie dziękuję Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda wspaniale! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda rewelacyjnie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda rewelacyjnie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  14. Poważnie!Naprawdę!Uwierz mi! To wygląda idealnie i jestem pewna że tak też smakuje :-) Gratuluję i życzę dalszych podobnych sukcesów ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się przepis i masz coś do powiedzenia, to zapraszam do napisania komentarza ;) Każdy z nich to dla mnie ogromna mobilizacja do dodania kolejnego przepisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz swoje imię lub nick i nie pozostaniesz dla mnie tylko "Anonimem".
Proszę jedynie o nie umieszczanie linków (do stron, blogów, konkursów, reklam etc.)