sobota, 26 stycznia 2013

Blog Roku 2012

Blog Roku 2012





Jak już pewnie zauważyliście biorę udział w konkursie Blog Roku 2012 w kategorii Zdrowie i Kulinaria.
II etap konkursu polega na głosowaniu poprzez wysyłanie SMS-ów. Dziesięć blogów, które zbierze najwięcej głosów przechodzi do etapu III.

Szczerze przyznam, że nie wierzę w to, że uda mi się uzbierać wystarczającą ilość głosów, aby zakwalifikować się do następnego etapu, ale skoro postanowiłam wystartować w tym konkursie, to poprosić Was o głosy nie zaszkodzi ;) Być może znajdzie się kilka osób, którym blog przypadł do gustu ;))

Jeśli podoba Wam się mój blog to wyślijcie
SMS o treści D00200
Na numer 7122
(znak 0 to zero)

Głosować możecie od 24.01.2013 do 31.01.2013.

Wysyłając SMS-y nie robicie tego na marne, bo pieniążki dzięki nim uzbierane zostaną przekazane na integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych.

Za każdy wysłany SMS serdecznie dziękuję i mam nadzieję, że przepisy, z których skorzystacie, wynagrodzą Wam ten miły gest pyszną potrawą ;)

Nikol

4 komentarze:

  1. swietny blog,obserwuje Cie juz od dluzszego czasu.
    Pyszne przepisy (pare wyprobowalam) oraz piekne zdjecia.
    Chcialabym zaglosowac na Twojego bloga ale nie wiem jak to jest z SMS zza granicy.
    Orientujesz sie moze?
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wydaje mi się, że można głosować tylko z Polskiego numeru.
      W każdym razie cieszę się, że tu zaglądasz i korzystasz z przepisów ;)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz,nic straconego poprosilam moja siostre ,ktora mieszka w Polsce by wyslala SMSa za mnie.
      Cala przyjemnosc po mojej stronie;-) pozdrawiam Cie bardzo cieplo!
      Ewa

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję Tobie i siostrze w takim razie ;) Mam nadzieję, że w podziękowaniu znajdziesz jeszcze coś smacznego na stronie ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się przepis i masz coś do powiedzenia, to zapraszam do napisania komentarza ;) Każdy z nich to dla mnie ogromna mobilizacja do dodania kolejnego przepisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz swoje imię lub nick i nie pozostaniesz dla mnie tylko "Anonimem".
Proszę jedynie o nie umieszczanie linków (do stron, blogów, konkursów, reklam etc.)