poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Słodaśne Lody Malinowe ;)

Uwielbiam lody. Mogłabym je jeść i jeść. Postanowiłam w końcu zrobić jakieś kiedy tylko znajdzie się kawałek miejsca w zamrażarce. Kiedy się znalazł - zrobiłam. Lody wyszły bardzo dobre chociaż też za sprawą mleka skondensowanego baaardzo słodkie, ale Mężowi to jakoś nie przeszkadzało :)
Do tych lodów nie potrzeba maszynki, o której mimo wszystko sobie po cichu marzę ;)

Lody Malinowe

Składniki:

  • puszka mleka skondensowanego słodzonego (397 ml)
  • 100 ml śmietany double cream (kremówki)
  • ok 100 g malin (tyle ma być już po przetarciu przez sito) - ja użyłam mrożonych, które wcześniej rozmroziłam

Maliny przetrzeć przez sito.

Mleko skondensowane zmiksować z malinami.

Ubić śmietanę, dodać do mleka i wymieszać

Przelać do plastikowego pojemnika z przykrywką i wstawić do zamrażarki na kilka godzin. Co 1-2 godziny przemieszać.

My jedliśmy lody jeszcze nie do końca zamarznięte, ale i tak były pyszne ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się przepis i masz coś do powiedzenia, to zapraszam do napisania komentarza ;) Każdy z nich to dla mnie ogromna mobilizacja do dodania kolejnego przepisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz swoje imię lub nick i nie pozostaniesz dla mnie tylko "Anonimem".
Proszę jedynie o nie umieszczanie linków (do stron, blogów, konkursów, reklam etc.)